Lördag 9/5 - 09 forts 2

Äntligen skulle det bli av!! Denna efterlängtade tjejkväll som det har pratats och planerats så mycket runt. Efter kalaset bar det alltså iväg till Sofias stuga på Gardis. Där satt det redan fem stycken goa och glada tjejer (Sofia, Mi, Emma, Viktoria, Caroline) och väntade på mig. Nej, så var det kanske inte men jag kan ju få tro det =). Det första jag fick göra var iallafall tipspromenaden. Och gissa vad? Jag kom tvåa i tävlingen!! Hur kul som helst! Det var en utslagsfråga - hur många halv decilitrar makaroner fanns det i burken? Jag drog till med 17 stycken. Svaret var 18!! Så nära har jag nog aldrig varit när det gäller utslagsfrågor och ögonmått och sånt där. Mycket nöjd.
Kvällen flöt på, snacksen kom fram och det var riktigt trevligt. Lekte lite charader också. Är inte så bra på det och tycker väl egentligen att sådana lekar är lite jobbiga. Men nu var det ju bara kända ansikten, nästan, så jag tänkte att man får väl bjuda lite på sig själv. Och jag kom på delad första plats med Caroline. Med andra ord en mycket bra kväll för min del.
Ju längre kvällen gick desto rundare under fötterna blev vissa och när klockan slog tolv packade nästan allihopa in sig i Kian. Det var dags för hemgång. Bara Sofia och Caroline blev kvar och skulle stanna över i stugan. Mysigt för dom =)

Systrarna Andersson

Värdinnan Sofia

Viktoria & Caroline

Glada töser

Kommentarer
Postat av: proppan

jag består till hälften av rosé idag haha

2009-05-10 @ 13:39:43
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0