"Änglar och Demoner"

Det var filmen som vi såg på bio igår och jag var väl den enda utav oss sju som gick som tyckte att filmen var helt okej.
Den var spännande och klurig och hade en underbar twist som man inte kunde förutse. Alla gåtor och klurigheter som skulle lösas gjorde att jag satt på helspänn i allafall.
Den är väl dock nästan exakt som "Da Vinci-koden" men i mitt tycke gjorde det inget för jag gillar den filmen också.
Sen måste jag berömma Tom Hanks. Tycker han är en suverän skådis.

Betyg 3:a

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker oxå om Tom Hanks. Så fort han är med i en film så bara mååste jag se den :)

2009-05-30 @ 15:21:34
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det här var ju inte riktigt min typ av film, jag misstänkte det innan jag såg den och nu har jag fått det bekräftat att jag ska hålla mig till disney-filmer och tramsiga tjejiga komedier ;)

2009-05-30 @ 16:11:40
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0