Till min Anders

Jag är så glad över att jag gick till Krogen den dagen.
Jag är så glad över att jag följde med på din efterfest.
Jag är så glad över att jag lyssnade på mitt hjärta.


Att vi var själsfränder, det visste jag sen vårt tidigare förhållande.
Att du är min första och allra största kärlek, den kan ingen ta ifrån dig.
Att det skulle bli vi igen, hade jag aldrig kunnat förutse.
Men givetvis hoppades jag.

Du frågade igår om jag var tillsammans med dig bara för att jag måste nu när vi har barn och hus.
Här kommer mitt allra ärligaste svar.
Ja, jag är tillsammans med dig för att jag Måste.
Jag Måste vara tillsammans med dig för att jag behöver dig.
Jag Måste vara tillsammans med dig för att jag Älskar dig.
Jag Måste vara tillsammans med dig för utan dig är jag ingen.

Jag vet att vi inte ska fira denna dagen. Att vi ska fira vår förlovningsdag istället.
Men jag vill ändå berätta för alla att vi har varit tillsammans i fem år idag.
Jag vill berätta för alla hur lycklig du gör mig och hur mycket du betyder för mig.
Att jag fortfarande är nykär i dig och att jag längtar efter dig så fort jag inte är i närheten av dig.


Vi förlovade oss i Turkiet



MIn 25 årsfest. Jag är hyffsat gravid



Tillsammans på Kreta



Vår ögonsten Loke


Midsommar 07

Jag ÄLSKAR dig!
 

Av hela mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så fint skrivet! Klart att man ska fira varje årsdag från den dagen man blev ihop ;)

2009-03-13 @ 11:15:39
URL: http://hyunmee.se
Postat av: linda

grattis era turtorduvor :D

2009-03-13 @ 13:12:25
URL: http://spanis.blogg.se/
Postat av: proppan

va fin du va i håret på din 25års fest. du e snygg när du har långt hår. =) hoppas ni får en väldgit trevlig, mysig helg. kram

2009-03-13 @ 15:05:48
URL: http://glamourproppis.blogg.se/
Postat av: Ehrniz

Jag älskar dig så mycket, gumman!

Fem år har gått fort, men ändå har vi varit med om så mycket!

Din för evigt!

2009-03-13 @ 16:20:36
URL: http://ehrniz.blogspot.com/
Postat av: Virre

Fina ord! Ha en bra helg!

2009-03-13 @ 19:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0