Så många tankar

Ja, det enda jag gör när jag sitter på min skurmaskin på nätterna är tänker.
Det jag tänkte på i natt var vad jag skulle blogga om. Och så här blir det =)

Gårdagen var jätte kul!
Mamma, Roger, Mormor och Morfar kom hit till oss för att hjälpa oss att beskära våra träd som vi har i trädgården. Det slutade med att vi gjorde ett ordentligt röj och jag är jätte nöjd. Döda grenar och buskar togs bort och jag tror att Anders kände sig lite mer manlig än vanligt när han fick använda motorsågen ;)
Det bästa med allt detta var att vi kunde bestämma själva hur vi vill ha det i VÅR trädgård. En helt underbar känsla!
Tänkte dock att vi skulle slänga allt ris på tippen i dag men dom planerna får vi nog lägga på is med tanke på vädret.
Just nu har vi fyra mega stora snöhögar i trädgården!
Vart tog våren vägen?


Denna syrén är nu väl ansad.

Kommentarer
Postat av: Johanna

D va just d me grabbar och motorsågar asg

2009-03-13 @ 07:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0