Melodifestivalen - Delfinal 4

Tänkte bara nämna denna finalen lite kort. Jag var hembjuden till Johanna och Fredrik och när jag kom dit var det uppdukat med snacks och dipp och cider. Bättre kan det inte bli!
Jag måste erkänna att jag var lite nervös, har hört talas om massa Mello regler men jag tror att jag klarade testet.
Däremot tyckte vi väldigt olika om låtarna och jag blev nästan lite hånad för min musiksmak.
Men men jag tyckte ju att Marlenas låt var bra och hon kom ju direkt till final så jag har kanske inte helt fel *blink,blink*
Kvällen var iallafall väldigt lyckad och jag längtar tills lördag då jag ska dit igen.
Men då kommer jag komma i form av en prinsessa och då även ha med mig ett lite paket. Spännande!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte blev du väl hånad heller ;p Att tycka ngt är aldrig fel kram Alla tycker olika och det är ju det som är så kul med Mellon - att det alltid finns saker att diskutera =D

2009-03-03 @ 21:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0