Måndag 2/3 - 09

Det blir en kort logg idag även fast jag har massor att berätta om min trevliga helg men det får vänta tills jag mår bättre och orkar sitta vid datorn.
Just nu känns huvudet som en ballong och när jag böjer mig framåt så dunkar det som om jag hade små gubbar med hammare på loftet. Öronen gör ont och när jag hostar måste jag hålla i huvudet för att det inte ska ramla av. Stannar därför hemma från jobbet idag, måste bli av med detta, orkar inte må dåligt längre. Så nu är det slut med jobb och träning tills jag är riktigt frisk. Har hållt igång alldeles för länge och gått till jobbet även fast jag mått dåligt. Och detta är priset jag får betala. Det är absolut inte värt det!

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Uscha då... :( Krya på dig kram

2009-03-03 @ 07:05:06
Postat av: Tina

Om man böjer sig fram och det dunkar som du beskriver brukar vara ett tecken på bihåleinflammation. De brukar gå bort av sig själv men vill man ha smärtlindring kan man gå till VC.



Krya på dig!

2009-03-03 @ 15:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0