Lördagen

Det första vi gjorde på morgonen var att ta på oss träningskläderna och bege oss till träningen. Anders tränade i gymmet och jag tog ett spinning pass. Härligt!!! Hade jätte mycket energi igår och det var bra musik så benen gick lite av sig själva.
Efter träningen hoppade in i bilen och for till Överby. Vill greja iordning tvättstugan lite grann så vi köpte en ny torkställning bland annat.
När vi kom hem lagade jag "currydoftande kycklinggryta"  och efter maten var det dags för Loke att sova. Då passade vi på att bära ut vårt stora matsalsbord som inte vill sitta ihop och istället bar vi in vårt glasbord och resultatet var mycket bättre än det förra.
När sedan Mellon startade strök jag det tyg som skulle bli våra nya stolsdynor. Efter många häftande med pistolen så var både jag och Anders mycket nöjda. (Det var gott att ha något att göra medan Mellon var på, var ju så nervös)
Så nu känns det lite som om vi har fått en nytt vardagsrum (iallafall matdelen).
Grått tyg fick det bli på stolarna


Kommentarer
Postat av: linda

fan vad snyggt det blev :) bättre än förra

2009-03-15 @ 15:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0