Johanna 27 år

Att jag fick vara med och fira Johannas kväll tyckte jag var mäkta roligt.
Att träffa nytt och härligt folk är det enda jag gör nu för tiden. Och det är bara positivt.
Kvällen gick i prinsessans tecken. Ja alltså sagoprinsessans. Så det var rosa och tiaror som gällde.
Alla lyckades väldigt bra med det, förutom Virre då, men hon fixade sitt tema på annat vis. =)
Grattis Johanna!!!


Hanna bland alla de rosa ballongerna


Virre och Emelia

Jag var nykter och åkte hem ganska så tidigt men under tiden som jag spenderade hos Johanna så hade jag superkul. Ångrar faktiskt inte att jag inte drack. Det behövdes inte i detta sällskap. =)

Innan sängdags kysste prinsessan sin prins.
 



Ps. Bono är den bästa sångare av alla sångare Ds.



(Mera bilder finns på Bilddagboken.se eller på Facebook inom kort.)

Kommentarer
Postat av: Ehrniz

Tack för publiceringen av den underbara bilden på mig...

2009-03-08 @ 13:34:03
URL: http://ehrniz.blogspot.com/
Postat av: proppan

hejhej vännen. Ja tycker faktiskt om Snälla snälla men inte som vinnare av allt. ja hoppas stenhårt på Sarah Dawn Finer, låten är mäktig. Har du tillfälle o se "Försoning" i veckan?

2009-03-08 @ 19:31:21
URL: http://glamourproppis.blogg.se/
Postat av: Virre

Kul att träffa dig också och visst ÄR han bra Bono!!! :-)

2009-03-08 @ 19:59:14
Postat av: Virre

Bono är ju alltså sångare i gruppen U2 så om du vill höra hans röst så får du ladda ner eller köpa lite U2 skivor ( jag brukar säga LP men då retar Johanna mig)!!!

2009-03-09 @ 07:26:28
URL: http://virre66.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0