Jag önskar mig...

Min födelsdag närmar sig och jag tänker skriva upp en liten lista på vad jag önskar mig.
Det är så svårt att svara på när någon frågar men har man det nedpräntat blir det ju betydligt lättare.

Hårprodukter från frisören- jag vill ha ett schampo och balsam som man inte köper på Ullared eller Ica. Det ska vara en bra produkt för färgat och slingat hår. Har aldrig riktigt tyckt att det varit värt att lägga pengarna på så därför tycker jag att det vore en ypperlig present. Det är ju något man inte kan få för mycket av ;)

Skönhetsprodukter - Ansiktscreme, hudlotion, handcreme. I fina burkar av bra märke.

Make- up penslar -  Syrran har så mycket roliga penslar när hon sminkar mig, det vill jag också ha.

Stora krukväxter - Gärna som man kan ställa på golvet, i antingen en vit eller svart kruka.

Pengar - Kan man aldrig få för mycket av

Presentkort - På sportringen i Gtorp. Vill köpa mig nya träningsskor. Får ont i fötterna av dom jag har nu.

"Friends" boxen - Sålde ju alla DVD:erna till syrran för vi skulle ju köpa boxen men det har inte blivit av.

Minetallrikar - Det är egentligen bara Anders mamma Ingela som förstår hur mycket jag gillar detta porslin. Det är från Kosta Boda men det heter "Mine" och ingen ser likadan utefter som det är handblåst. Har glasen men det finns ju tallrikar och skålar kvar att samla på.


Kommentarer
Postat av: proppan

så du menar att du skippar Mello nästa år då? d har ja svårt att tro ;) men ja ska skirva upp d nånstans så jag kommer ihåg d. hihi. (förlåt nu e ja dum men exakt vilket datum e d du fyller?) kram

2009-03-10 @ 11:27:09
URL: http://glamourproppis.blogg.se/
Postat av: Linda

haha vilken tur att min present inte står med där då :P suck men då blir det ju en STOOOOR Överraskning :D:D och du kommer gilla det I LIKE IT gör en segerdans*

2009-03-10 @ 13:55:59
URL: http://spanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0