Herregud!!

På nätterna lyssnar jag på P3 & P4 på radion och varje natt ställer dom en fråga till lyssnarna.
Nattens fråga handlade om Melodifestivalen på lördag och frågan löd:
Vilken låt tror du har en chans att vinna i ESC?

När dom senare i slutet presenterar resultatet i omröstning blir jag helt förfasad och en aning förvånad.
Herregud!!
Ugglan - 51%
Marlena med operan - 16%
H.E.A.T - 9 %
osv....
Hälften av alla som deltog i omröstning tror alltså att Ugglan kommer att ta hem det här.
Till er vill jag bara säga en sak.
Tänk på att vi måste kvala in i ESC!! Vi måste ha en låt som kan ge oss en nyckel in.
Även om ni tycker att Snälla, snälla är bra här hemma i Sverige så kanske den inte funkar i Moskva.
Hoppas att ni får en tankeställare ;)

Jag kan ju verkligen inte bestämma mig.
Jag velar fram och tillbaka hela tiden.
Men vi kan säga så här:
Alla bidragen förutom Ugglan, Agnes, Emilia får gärna vinna.

Kan inte förstå varför jag bryr mig så mycket?
Men jag blir upprörd och just nu är jag oerhört nervös inför finalen.
Funderar stark på att göra något annat under tiden finalen är.
Typ klä om mina stolar och bara lyssna lite i bakgrunden.
Ja varför inte? Så får det bli!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0