Bio mys med tjejerna

Åh så skoj jag hade det igår!
Jag var ute med tjejerna för att se lite bio men ingen bio utan mat, så vi var på Strandgatan innan och där köpte jag bakpotatis med räkröra (syrran rekommenderade detta) och det var mycket gott.
Det var härligt att vara ute med tjejerna! Jag kände mig som mer än bara en småbarnsmamma och det var en härlig känsla.

Japp! Denna filmen var helt okej enligt mig. En 3:a i betyg.
Det var i och för sig inga överraskingar i filmen. Man har sett allt förut men det gjorde absolut ingenting. Det är ju detta vi vill se. Det är det som gör att vi mår bra. Att se dessa romantiska filmer som gör att vi får drömma oss bort för stunden innan vi kliver in i vår egna vardag igen. Att få skratta åt andras pinsamheter och olyckor gör ju att man faktiskt mår lite bättre.

Jag & Johanna

Emelia & Hanna

Kommentarer
Postat av: Johanna

Aha, nu förstår jag varför du var så snabb när du beställde =D Annars brukar vi tjejer ta lååång tid på oss ;p

2009-03-23 @ 16:21:14
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Detta får vi göra om snart! :)

2009-03-24 @ 15:34:13
URL: http://hyunmee.se
Postat av: Emelia

Ja, så mysigt! Håller med Hanna där, det får vi göra om s n a r t. Tänk att jag lyckades proppa i mig alla popcorn! :D Kram!

2009-03-24 @ 18:18:28
URL: http://emeliasweden.blogspot.com
Postat av: Johanna

Emelia: En liten popcorn är väl inget svår att få ner heller...en utmaning är ju att beställa en STOR och äta upp Allt ;p Vi kan prova med varsin bauta nästa gång hehe Tror ja o Mia vinner =D

2009-03-24 @ 20:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0