Äntligen!

Jag och Sofia har tjatat om att träffas och se filmen "Försoning" hur länge som helst. OCh idag blev det äntligen av!

Vi fixade lite te och bänkade oss i soffan. Tyvärr måste jag väl säga att filmen inte föll mig i smaken riktigt även fast James McAvoy var med.( Ja ni läste rätt) Det var en ganska invecklad film som hoppade väldigt mycket i tiden. Men allt redde ju givetvis ut sig i slutet men jag tycker inte att man ska behöva gå in och analysera sönder filmen innan man sett klart den.
Trodde ju att detta var en 5:a men jag tänker bara sätta en 2:a i betyg. Har ju ett litet tårsystem, ju mer tårar desto högre betyg. Inga tårar i denna filmen, inte ens en droppe.



 
Keira Knightly har inte så stor roll i denna filmen. Tycker allt att James dominerar mest.

Kommentarer
Postat av: Linda

Sämsta film jag sätt! och sämsta köp jag gjort :S

2009-03-24 @ 22:34:19
URL: http://spanis.blogg.se/
Postat av: proppan

ja den va faktiskt något av en besvikelse..hade förväntat mig tårar o lite ångest nästan...men inget av d..gick spårlöst förbi tyvärr...så e d ibland.

2009-03-24 @ 23:51:11
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0