Nej nej nej!

Detta vill man inte vara med om när man hämtar ut paket.
Anders frågar - Vad har du köpt egentligen?
Jag - Krukor.
Anders - Aj då, det skramlar.



Så när vi kommer hem så vet jag ju redan att mina krukor som jag vann på Tradera är trasiga.
Är faktiskt himla ledsen över det eftersom jag kom över en 10 l och en 12 l Höganäs kruka för 20 kr styck.
Men när vi öppnar så får jag en överraskning.


Den ena krukan är hel (så när som på handtaget men det visste jag innan)


Men den andra gick inte att rädda.

Så nu har vi skickat in en reklamation så det är väl bara att vänta och se.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Aj då, du får börja gå auktion istället.

Där brukar dom ha sånna krukor =)

Hoppas att du får nån sorts ersättning i alla fall.

2009-06-27 @ 08:31:05
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0