Det är sorligt!

Inatt hörde jag den hemska nyheten att Michael Jackson var död. Men då var det inte bekräftat ännu. Ungefär en timma senare gick dom ut med att jo, han är död. Det är BEKRÄFTAT.
Säga vad man vill om Michaels personlighet men att han kan göra musik är det väl ingen som har missat.
Under den tiden jag bodde i Trollhättan, jag gick i trean då, då var han min stora idol.
Tillsammans med min bästis Sabrin gjorde vi danser till alla hans låtar.
Inatt spelade dom massor av Michaels låtar för att hedra honom och när dom spelade "Heal the world" var det nära att tårarna kom. Åh så många bra låtar dom spelade upp. Jag blev helt nostalgisk.

Kommentarer
Postat av: Linda

ja vet lyssna också på den låten och böla som vet inte vad!

2009-06-27 @ 00:59:45
URL: http://spanis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Visst är Heal the world bra... Varför skulle detta hända?? Jag har ju alltid velat uppleva hur det känns att gå på en Jackson-konsert!

2009-06-27 @ 15:55:18
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0