"Bolt"

Oj oj oj vad jag är svag för filmer med söta djur i. Spelar ingen roll om det är tecknat eller inte. Tårarna kommer varje gång (och det beror inte på att jag är gravid). Blir bara så himla känslig. Djur är ju verkligen så försvarslösa och försöker göra allt för att visa hur mycket det älskar oss. Detta var en bra film med en del budskap.
Det tydligaste var nog hur Hollywood kör över allt och alla bara för att få bra tittarsiffror.
Betyg - 4:a! (Som sagt, är ju svag för allt som får mig att gråta)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Visst var Bolt en söt film! Jag blir mer berörd när det handlar om djur än människor.

2009-06-14 @ 19:52:09
URL: http://hyunmee.se
Postat av: Anonym

hey babe. det va trevligt i fredags, åkte hem 23 så d va alldeles lagom.

Mena inget illa om chabbychic-stilen..hoppas du förstod det, tycker det är fint hos andra men jag vill inte ha d =) smaken är som baken.

ska vi ses på tisdag då?



Kram

2009-06-14 @ 20:45:00
Postat av: proppan

d förra va från mig=)

2009-06-14 @ 20:45:34
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0