Underbara bloggvärld!!

Oj vad glad jag är!!
Tog nämligen mod till mig och skickade iväg ett sms till Marika igår. Frågade om hon vill hjälpa mig att plocka lite jordgubbar. Väntade spänt hemma på ett svar. Detta verkar säkert inte så konstig för er andra  men till saken hör att jag inte känner Marika egentligen. Läser bara hennes blogg. Så detta är ganska så olikt mig. Har alltid varit blyg för nya kontakter men kände ändå att Marika verkar vara en himla go tjej som jag ville lära känna bättre. Pip Pip! Där kom smset och i det stod det att hon skulle komma förbi lite senare. Hurra!! Så skoj!!
Knepigt ändå att jag och Marika aldrig pratats vid tidigare. Vi visste om varandra mycket väl och vi har gemensamma kompisar eller kompisars kompisar =)
Tyckte ändå att det klickade direkt och kände att det var tråkigt att hon gick. Vi hade kunnat prata mycket längre även fast vi stod ute i dåligt väder. Ser verkligen fram emot nästa gång vi träffas och jag är grymt sugen på att få se Marikas hus. Stackars Anders när jag kommer hem därifrån!! =)

Ps. Fick ju tyvärr inget kort på söta Marika, hade inte med mig kameran ut i jordgubbslandet. =P Ds.

Kommentarer
Postat av: proppan

2009-07-11 @ 23:49:08
URL: http://glamourproppis.blogg.se/
Postat av: proppan

ja du kommer bli helt sjuk av att gå in där för hon har det helt sjukt snyggt hemma! rekommenderar ett besök1

2009-07-11 @ 23:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0