Sista söndagen på ett tag

Åhhh det ska bli så skönt. Jag gillar ju verkligen att jobba natt och gör det med glädje. Det enda som inte är roligt är att behöva ge sig iväg kvart över nio på söndagkvällarna. Hela söndagen är liksom lite förstör för man hinner inte göra så mycket eftersom man behöver sover några timmar på dagen (jag gör det iallafall). Ingen ide att komma trött till jobbet.

V.29 börjar helvetesveckorna, dagtid i fyra veckor. Men det resulterar i att söndagarna faller bort. Så man måste alltid se det positiva i allting. =) Jag har tagit ut semester på måndagar och fredagar så jag har 3-dagars veckor framför mig i fyra veckor. Inte helt fel med extra lång helg varje helg.
9 augusti går jag på min nästa söndag igen. Eller skulle ha gjort det. Är ledig då med för då är det MADONNA som gäller!!!


Sen så är det dags att söka havandeskapspenning. Blev ju beviljad två månader förra gången så jag ser ingen anledning till att det inte skulle bli så igen. Så jag hoppas på att få gå hem med stor magen i slutet av september. Sist hann jag ju aldrig börja på min HP så det skulle vara härligt att få gå hemma och mysa med magen och Loke dagarna långa.

Kommentarer
Postat av: proppan

åå ska du på madonna..visste inte jag..fusk

2009-07-07 @ 02:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0