Presenter är ALLTID kul!!!

Regnet verkligen öser ner utanför så vad kan man hitta på då? Jo, man kan ta tag i saker och ting som bara står och aldrig blir färdigt. Befann mig i källaren en stund och slipade lite och sedan blev det en lager med vit färg som ströks på. Så en pall och en liten kaffemal har fått en annan look. Kommer att bli super fint när det är klart.
Målar nog inte den andra pallen, den kommer att få ta plats i trädgården, tror jag.

Roger kom hem från Gotland idag!
Tyvärr hade Loke redan somnat när dom kom och hälsade på (han har tjatat hål i huvudet på mig efter Roger).
Roger är allt för gullig som tänker på mig även fast han har semester.
Han kom nämligen hem med två presenter till mig. =)


En superfin flaska från Visby bryggeri


och en gammal lykta. Tänkte först att jag skulle måla den vit men den får vara som den är.
Kommer att bli jätte fin ute i trädgården på mitt fina symaskinsbord som jag ska hämta på tisdag. =)

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: proppan

tack! alltid kul med sådana kommentarer..men jag är faktiskt inte alltid glad..jag är lite som Chandler Bing, "i use humor as a defense mecanism". Man kan ju välja om man ska skratta eller gråta...eller hur?!

2009-07-30 @ 22:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0