Då ska man vara hemma...

...och ta det lugnt.
Både skönt och oerhört långtråkigt. Jag vill ju greja så mycket men kan inte för det mesta gör ont. Så det är bara till att följa doktorns order och vila. Hon sjukskrev mig i 4 veckor, det var inget snack om saken.
Som sagt, härligt att vara hemma. Men samvetet över att jag inte jobbar tär på mig. Jag förlorar ju så mycket pengar!! Förutom Tradera så är det inte mycket pengar som går till annat så jag vet inte vad man kan dra in på.
Men men... det löser sig väl alltid.

Kommentarer
Postat av: Maria Skogsberg

Grattis till graviditeten!! När är det dax? Hoppas att du snart mår bättre, ta det lungt!

JAg har också skaffat en blogg förresten:

http://williamgatel.blogspot.com/

2009-07-23 @ 18:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0