Bio med Harry

Lill Kim fyllde ju år för ett tag sedan och då sa vi att vi skulle bjuda honom på bio.
Och vad kan vara bättre än att se den nya Harry Potter filmen?


Vi var ett gäng som åkte iväg.

Jag hade Sara, Olsson och Sofia på ena kanten.

och Anders och Kim på andra kanten.

Jag måste säga att jag blev lite besviken på denna film. Tyckte att den var ganska så långtråkig och det hände inte så mycket. Dom andra Potter filmerna är det lite mer action i och det gillar jag. Hörde att detta skulle vara en Mellan film men ändå. Tycker inte att man ska behöva läst böckerna för att förstå en film. Det var så mycket som förblev osagt. Oftast är det väl inte så man gör filmer? NEJ som sagt, en av dom sämre i Potter sagan. En 3:a i betyg


Kommentarer
Postat av: nilla

Hej !



oj så mycke jag missat...massvis att läsa igen.Ä r såå dålig på att följa bloggar just nu...har massvis att fixa med men så är det väl för många just nu.



underbar mage du fått.....la ut min mage för en tid sen på bloggen oxå.Sa till min älskling att det är väl både första & sista gången man visar upp sig så...hihihihih..



så mycke bär å frukter ni har...härligt.vi har en gammal trädgård där det fanns massvis av härliga blommor, växter & träd men föregående ägare tog bort allt.Vi bor i en gammal lanthandel.köket har vi inrett i den gammla butiken...såå mysigt.



Kram Nilla

2009-07-20 @ 12:30:45
URL: http://www.pennyshouse22.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0