Är det inte konstigt!!!

Fixade ju lite mys till mig och Anders igår kväll. Vi skulle äta grillad kyckling och vitlöksbröd med lite sallad och creme fraiche som var kryddad med paprika/chilli. Tyckte att det tar lång tid för honom att komma hem och just när jag tittar på klockan och inser att den är 22:00 och att Anders är sen så ringer min mobil. Det var givetvis Anders som ringde och sa att han blir sen. Av alla dagar som han kan välja på att bli sen så väljer han just den dagen som jag ska mysa till det på. Jo, det är konstigt!!
Så jag fick äta själv och sen blev det en liten puss innan jag stack iväg till jobbet. Vet att jag bör åka hemifrån 22:20 för att vara säker på att komma i tid. Idag när jag satte mig i bilen slog klockan 22:32. Aj aj inte bra. Men stämplade in precis 23:00, varför vara på jobbet en sekund tidigare?

Var på tandläkarbesök imorse. Skulle ju laga två hål. Det gick väldigt smärtfritt tack vara bedövningen. Men känslan efteråt är ju så otäck. Man känner ju sig helt uppsvullen men när man ser sig i spegeln ser det ut precis som vanligt. Nu hoppas jag ju på att min onda visdomstand inte ska göra ont längre så att jag slipper att tänka mer på munnen. Men icke sa nicke! Smärtan vägrar ge upp, men jag har vant mig att tugga på vänstra sidan nu. En annan sak som är väldigt konstigt är att efter att man lagade hålen på vänstra sidan (som jag inte haft ont i) har det börjat isa i en tand på den högra sidan. Men vem orkar bry sig? Får borsta lite extra där bara. Det onda ska gå bort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0