Söndag 11/1 - 09

Ja helgen är ju så gott som över. Iallafall för min del. Ska bara göra några timmar till på macken och sen ska jag hem och hoppa ner i sängen för att senare ge mig iväg till jobbet. Hektiskt? Jovisst, men jag gillar det.

Annars har helgen har varit mycket bra.
Fredag blev det en spontan spelkväll tillsammans med Johanna och Fredrik och Kim och Hanna. Vi provade på några olika sorters spel och jag var nog den ende som inte fick vinna i något. =( Men kvällen var väldigt lyckad och det är kul att vi börjar känna Johanna och Fredrik lite mera.

Lördagen var jag med på macken. Dags att friska upp minnet nu om jag ska hjälpa till lite grann på helgerna framöver. Det var kul som alltid. Fick göra en del filmreturer och jag älskar verkligen att hålla på med det. Sen så det så givande att vara med på macken och få prata med kunderna. Lite skillnad mot mitt annars ganska så trista och ensamma jobb på skurmaskinen.


Förövrigt så älskar jag Anders och Loke jättemycket...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jäss vilka "bra" bilder aaaahahahaha ;p

2009-01-11 @ 16:59:47
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0