Jaha....

Sitter här med min kopp med välling och vet egentligen inte vad jag ska skriva.
Kan ju berätta att vi fick besök av Linda och Pontus och deras nya familjemedlem Boston igår (Boston är en hund). Det var trevligt och dom stannade på middag. Jag lagade potatissoppa och pannkakor.
Idag ska vi på middag hos mormor och morfar. Det ska bli roligt, det var ett tag sen vi var och hälsade på dom.

Nej men jag får väl gå och lägga mig då. Men först måste jag hoppa in i duschen.
 Har varit på ett jobb som gör att håret blir alldeles fett så det måste jag ta hand om innan jag somnar.
Undrar om jag hinner med ett avsnitt av min nya favorit serie.
 Sex and the city är bara bra!!! Sofia har haft rätt hela tiden!!





Kommentarer
Postat av: proppan

ja fick bara Grinchen som DVD men SATCfilmen har ja redan men den e just nu i växjö! för o använda min 8åriga kusins uttryck..SATC ÄGER!

2009-01-07 @ 15:36:05
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0