Jag är igång!!!

Det är så skönt att träna!!!
Igår var det step/styrka och det var så himla skoj.
 Älskar verkligen att röra mig till musiken.
Har gått på både step och styrka förut men aldrig kombinerat det.
 Det visade sig att det var toppen. Kroppen fick sig en genomkörare som hette duga. Och svettig blev man!
Att dom spelade min absoluta party låt gjorde det hela ännu bättre.
När jag hörde den låten tog jag i så jag trodde att jag skulle hoppa ur kläderna, Lady Gaggas "Pokerface" får mitt adrenalin att pumpa och mina lurviga vill ut på dansgolvet och röra sig.


Har glömt berätta att vi köpt biljetter till Iced Earth och Saxon.
Så den 11 februari drar vi iväg till Stockholm över natten.
Vi har bokat rum på en båt som ligger i Gamla Stan.
Hade ju velat stannat kvar och mysa när vi ändå är borta men icke sa nicke.
Tåget tar oss hemåt igen klockan nio på torsdag morgonen. Det är nämligen en herre som börjar jobba klockan två igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååå, ja älskar step!! =D Synd bara att de inte kör såna pass på Friskis :(

2009-01-22 @ 07:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0