Torsdag 19/2 - 09

Min jobbvecka är över!
Jobbade bara till 12:00 idag för jag stannade kvar längre igår. Så nu känns det jätte härligt med så kallad lång helg.
Det har gått ganska så bra att jobba dagtid. Visst är det jobbigt att gå upp tidigt men det är ingenting jämnfört med vad lite tid man har över när man kommer hem. Har ju knappt sett till min lillgris på hela veckan. Igår träffade jag honom inte överhuvudtaget. Så vill jag absolut inte ha det!!!
Men man får väl titta efter ett annat jobb snart ändå. Känns ju inte jätte bra när chefen kommer till jobbet och säger att vi bör överväga plan B. Himla uppmuntrande!!! Men det jag har tittat efter så är det ju bara sommarjobb och 3 månaders vik och jag vill nog inte ge upp mitt fasta jobb för det. Då väntar jag hellre och tar ströjobb när jag väl behöver det. Vem vet? Det kanske är dags att överväga pluggandet igen. Tror dock inte ekonomin håller för det men det skadar inte at ta reda på lite fakta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0