Tisdag 10/2 -09

Tränade efter jobbet idag också och jag känner mig verkligen jätte duktig. Har till och med träningsvärk i magen. Ha ha ha underbart!! Tänkte allt försöka åka och sola också men det var stängt. Står det att det har öppet Mån - Fre 07:00 - 22:00 så borde det ju vara öppet en tisdag när klockan är 08:00. Men men har har tydligen flexibla tider på solariet i Grästorp. Kom iallafall hem lite tidigare och somnade på stört. Vilket är jätte skönt! Brukar ju behöva varva ner innan jag somnar men detta är nog rätta medicinen.
Har gosat extra mycket med Loke idag. Kommer inte att få se honom på ett tag. Ska hämta honom hos mamma på torsdag eftermiddag när vi kommer med tåget från Stockholm. Vi ska ju på konsert imorgon!!! Så det är en del planering som vi inte ens har tagit tag i. Men men ni känner ju oss. Allt i sista minuten. (Jag gör bara sken av att ha allting under kontroll)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha det så jättekul på konserten!! :)

2009-02-10 @ 20:47:14
Postat av: Hanna

Åh, hoppas ni får en kul vistelse i Stockholm! :D

2009-02-11 @ 10:00:19
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0