Planer

Jag måste ha planer. Mitt liv känns lite trist annars. Jag vill veta vad jag ska göra.
Vad jag har att se fram emot. Jag mår bra av det.
Ibland kan jag bli stressad men då är det dags för en time-out och sen köra på igen.
Det jag ser fram och längtar till just nu är:
  1. Fredag - Då kommer Louise och barnen och hälsar på. Vi ska laga vegetarisk paella. Den är smaskens.
  2. Lördag - Melodifestivalen börjar. Sofia och kompisen Josse kommer att hålla mig sällskap. Lite vin, ost och kex kommer det med all säkerhet bli.
  3. Onsdag kommande vecka - Då far vi till Stockholm för att gå på konsert. 
Vi börjar med dessa planer.
Men jag vet att det kommer att hända mera roligheter under tidens gång.
Längtar!!!

Dagens fråga: Vad längtar du efter?

Kommentarer
Postat av: Ehrniz

Jag längtar efter dig!

2009-02-04 @ 07:15:01
URL: http://ehrniz.blogspot.com/
Postat av: Linda

vi hade visst pratat om att jag skulle sova hos dig på fredag. vi satt hemma i köket och prata om det! så vet inte hur vi ska göra, kan inte ta mig till dig på lördagen.! ring med en gång när du ser detta har fått tag på jocke.. pusspuss

2009-02-04 @ 10:26:59
URL: http://spanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0