Pilates

Tänkte att det kunde vara nyttigt att prova på något utöver det som jag brukar göra så det fick bli Pilates idag. Och det är något jag troligtvis inte kommer att göra igen. Tycker inte att det är så kul faktiskt. Visst, det är säkert bra men jag vill komma svettig och varm från ett träningspass. Jag vill att det ska kännas att jag har tränat. Kommer nog i och för sig känna av att jag har tränat Pilates imorgon. Man använder ju en hel del muskler. Men nej! Inget för mig! Vill ha fart och fläkt och grymt bra musik!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller helt med dig...man vill ju skutta omkring och bli glad av all musik. Alla lugna rörelser gör mig bara nervös och stirrig...

2009-02-17 @ 07:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0