Onsdagen 4/2 - 09

Onsdagen var som vilken annan vardag som helst.
När jag vaknade klockan ett var jag så trött så att jag knappt visste var jag var någonstans. Funderade på att somna om men kom på att jag skulle hämta upp min gullegris på dagis. Så det var bara att resa sig och klä om. Handlade lite på vägen hem. Väl hemma tittade jag på när Anders blandade färsen som senare blev en supergod köttfärslimpa. Efter maten var det träning på hög nivå. Step/styrka var det på schemat och det var jätte roligt. Under tiden som jag tränande öppnade sig himlen för när jag kom ut var det alldeles vitt med snö. Och jag som hoppades på vår. Känns som att vi backade rejält där. När jag kom hem igen kröp jag ner under täcket och försökte få en timmes sömn men den ville inte infinna sig så natten har varit ganska jobbig.


Så här glad är Loke när man hämtar honom på dagis


Mycket snö

Jordgubbarna får somna om igen


Anders hjälper mig att skotta fram bilen innan jag åker till jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0