Melodifestivalen - Delfinal 2

Summan av kardemumman så var denna delfinal betydligt bättre än 1:an.
Bättre låtar och Mede var urkul. Gillar henne faktiskt!!
Att Måns gick vidare var ju inte direkt chokerande. Gillar hans låt skarp och tror på den i Moskva. Gillade även när han gjorde "Cara Mia". Känns som om detta kan gå utomlands. Snygg kille på scenen och häftig show. JAG TROR PÅ DEN!!
Sen så gjorde ju H.E.A.T en riktigt skön låt. Har ju varit en del hårdrock för mig nu och detta tycker jag är riktigt bra. Trallvänlig hårdrock =) Nämn inte detta för Anders =P
Lili & Susi var också bra. Tror dock inte att det är något att skicka iväg. Men att dansa till när man är ute och festar, det tror jag på! Sen så såg man visst att dom hade blivit äldre, BETYDLIGT äldre!


Mums!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0