Här kommer den!!!!

En dag kvar till Melodifestivalen 2009 går av stapeln. Har lyssnat på radion hela natten och mellan tre och fyra hade dom ett inslag där dom bara diskuterade hur man skulle "fira" första delfinalen som är på lördag. Himla kul att lyssna på faktiskt. Det är många som är engagerad och går in för detta "hysteri" som så många kallade det. Själv känner jag mig mer peppad än någonsin och ser verkligen fram emot dessa lördagar några veckor framåt.
Den första delfinalen kommer jag att fira med Sofia och Josse. Detta är bestämt. Kan dock tänka mig att det kanske dyker upp några fler. Jag tänker ställa fram lite snacks och korka upp lite vin. Schlagerbibeln kommer att ligga framme och penna ska vara i högsta hugg.


Ska försöka se om jag kan lyssna lite till bidragen.

Dagens fråga: Hur ska du "fira" Melodifestivalen del 1?

Kommentarer
Postat av: proppan

JA börjar fira redan idag ja..på plats..så jäkla roligt! =)

2009-02-06 @ 10:07:03
URL: http://glamourproppis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du har blivit utmanad! Gå in på min blogg och kopiera listan och fyll i :)

2009-02-07 @ 00:21:04
URL: http://hyunmee.se
Postat av: biig mamma

Jag gör väl som Du, tittar, buar, hoppas rätt låt går vidare. Känns lite bättre idag men fortfarande orolig för ryggen. Tack för den fina medicinen. Får väl köpa annan till Dig när jag får lön. Ha en skön kväll. Kramisar mam.

2009-02-07 @ 11:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0