En glad nyhet

Jag ska berätta något som gör mig glad iallafall. Och det är att jag mår så himla bra just nu. Har kommit igång med träningen och känner mig piggare än på länge. Jag har massor av energi och vill hitta på saker. Känner mig så där ärligt kär och vet att jag är älskad. Vad mer kan man begära av livet?
Nu när det mesta är tråkigt och folk blir varslade och sparkade hej vilt så måste man ha något annat att vara glad åt. Man måste försöka blicka framåt.

Dagens fråga: Vilken är din glada nyhet?

Kommentarer
Postat av: proppan

Min glada nyhet är att ja börjat me Filmtipset igen hihi..igår blev d "Staying alive", med en läcker, ung John T! =) köss

2009-02-11 @ 11:09:22
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0