Dagtid

Att jobba dagtid är nog inget för mig. Har i och för sig bara jobbat en enda dag men jag känner mig så trött. Och orkeslös och stressad. Hur hinner folk jobba hela dagarna? Jag förstår inte det. Själv slutar jag klockan fyra,är hemma halv fem. Man behöver kanske handla, och sedan laga mat och efter det skynda iväg till träningen som börjar klockan sex. När träningen är klar och man har duschat så är klockan halv åtta. Och vad gör man då? Man behöver ju lugna ner sig lite efter dagens stress och jäkt och vad sen? Det är ju bara att gå och lägga sig.
Men jag tror att det kvittar hur tidigt man lägger sig dagen innan jobbet. Kroppen är inställd på att det är för tidigt att gå upp kvart över fem. Om du sovit fem timmar eller tio timmar, det spelar ingen roll. Man kommer att vara trött hela dagen iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0