100 frågor och svar om mia =)

Hanna utmanade mig med denna oändligt långa lista. det är väl inte annat att göra än att svara =)

  • 1) Tre namn jag lyssnar till: Maria, Mia, Fossing
  • 2) Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är glad, hyffsat spontan och omtänksam
  • 3) Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag har dåligt självförtroende och kan vara alldeles för pedantisk
  • 4) Detta är jag rädd för: Ormar, hajar, sjukdomar, döden, mörker, höjder, att bli lämnad
  • 5) Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, sömn, närhet.
  • 6) Tre saker jag absolut inte kan göra: Operera, odla skägg, läsa latin ;)
  • 7) Detta tycker jag om att göra: Äta, sova och kramas.
  • 8 ) Detta vill jag göra just nu: Vara i värmen
  • 9) Bästa känslan: Att vara älskad
  • 10) Värsta känslan: När jag känner mig sårad
  • 11) Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Omtänksam, lätt att prata med, romantisk, snäll, smart, trygg, ha humor och sen får han gärna se bra ut också
  • 12) Är jag kär just nu? Alltid!!!
  • 13) Jag vill gifta mig? O ja!!! Helst igår!
  • 14) Följande saker vill jag göra innan jag dör: Gifta mig, se mitt/mina barn växa upp, resa och uppleva så mycket som möjligt.
  • 15) Min käraste ägodel? Loke (om man kan kalla honom ägodel)
  • 16) Något jag vill ha i present: Blommor, skönhetsprodukter, smycken.
  • 17) Detta har jag på mig just nu: Jeans och tunika
  • 18) Favoritkläder: Allt som är löst och ledigt.
  • 19) Favoritdjur: Katt.
  • 20) Följande musikstilar tilltalar mig mest: Pop, R&B, schlager.
  • 21) Favoritlåt just nu: Pokerface med Lady Gagga
  • 22) Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste var helt klart historia och religion. Tråkigaste var nog samhäll
  • 23) Stjärntecken: Vädur
  • 24) En bok jag älskar: Alla Nora Roberts böcker
  • 25) En film jag älskar: Ps I love you
  • 26) Tv-program jag gillar: Melodifestivalen, Top Model
  • 27) Favoritdoft: Ingen aning
  • 28) Detta äter jag gärna: Tacos, paj
  • 29) Dricker helst: Mineralvatten,vin
  • 30) Favoritgodis: Surt, choklad
  • 31) Hit vill jag gärna åka på semester: USA, Portugal
  • 32) Färg på mina ögon: Blå
  • 33) Min längd: 162 cm.
  • 34) Jag tror på: Att kärleken övervinner allt.
  • 35) Jag spelar: Gärna Singstar och Buzz på PS3.
  • 36) Personer jag beundrar: Oj, det finns många
  • 37) Så här bor jag: Villa i Grästorp
  • 38) Antal döda krukväxter i hemmet? Inga, jag gillar mina blommor
  • 39) Det här tänder mig: Anders
  • 40) Det här gör mig avtänd: Tjat och krav.
  • 41) Favoritfärg: Finns många tex lila, grön och brun
  • 44) Favoritcitat:Size does matters Ha ha ha
  • 45) En hemlighet jag vet: Charlottas hemlighet
  • 46) Bästa present jag fått: Alla presenter är bra presenter, det är tanken som räknas!
  • 47) Senast köpta skiva: det var så längesen så det kommer jag inte ihåg.
  • 48) Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Ögonen
  • 49) Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Hela jag egentligen, skulle vilja bli slankare. Och längre!!!
  • 50) Udda förmåga/egenskap: Mer än två saker samtidigt
  • 51) Om jag vore ett djur skulle jag vara: En katt.
  • 55) Vad lyssnar du på just nu? Beyonce
  • 56) Vad har du gjort/ska du göra idag? Jobbar på macken, sen blir det Mello!!
  • 57) Var är dina föräldrar födda? Mamma i Gbg och pappa i Danmark
  • 58) Vad är det senaste du installerade på datorn?oj, håller inte på med sånt
  • 59) Vilken är din favoritrestaurang?Koppargrillen i Vbg.
  • 60) När badade du i en pool senast? Det måste vara evigheter sedan!
  • 61) Hur många barn vill du ha? Två hade varit kul
  • 62) Vilken musikstil tycker du mest illa om? Döds Metall
  • 63) Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?Nej.
  • 64) Vad har du för TV-kanaler? Tillräckligt många.
  • 65) Har du åkt moped någon gång? Yes!!
  • 66) Har du busringt någon gång? O ja!!
  • 67) Har du fått felparkeringsböter? En gång
  • 68) Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? ALDRIG I LIVET!
  • 67) Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Turkiet
  • 68) Har du en egen trädgård?Ja. längtar tills jag får börja greja i den.
  • 69) Vilken är din favorit bland tecknade serier? Gillar det mesta med Disney
  • 70) Kan du alla orden i nationalsången? Nej.
  • 71) Badkar eller duschkabin? Badkar helt klart. Finns ju inget bättre än att krypa ner med en bok. Tyvärr har jag bara duschkabin
  • 72) Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?Australia
  • 73) Favoritpizza? N3 special
  • 74) Chips eller popcorn? Båda är favoriter
  • 75) Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift. Då får jag inga pussar =(
  • 76) Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej, kan man göra det?
  • 77) Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej, det skulle jag aldrig vara.
  • 78) Apelsin- eller äppeljuice? Äpple
  • 79) Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Jag och Anders åt på koppargrillen
  • 80) Favoritchoklad? Schweizernöt
  • 81) När röstade du senast? Förra valet.
  • 82) När åt du en hemodlad tomat sist? Det vet jag inte.
  • 83) Har du vunnit en prispokal någon gång?Jo då, kom tre i klubbmästerskapet när jag spelade pingis
  • 84) Är du bra på matlagning? Hoppas det för jag älskar att laga mat
  • 85) Klarar du att tanka själv? Ja
  • 86) Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV?Ja, tyvärr!
  • 87) Pepsi eller Coca Cola? Cola. Helst light
  • 88) Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?Ja om overall är en uniform
  • 89) Vad var det senaste du handlade? Vin
  • 90) Har du kräkts offentligt? Ja.
  • 90) Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Kan man inte få både och. Har ju kärleken så lite mera pengar slulle sitta fint
  • 91) Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja!
  • 92) Har du ringt något betalnummer? Det har jag nog.
  • 93) Kan man vara vän med sitt ex? JA varför inte
  • 94) Vem var det du besökte på sjukhus senast? Det var nog mamma, men det var många år sen
  • 95) Hade du mycket hår som liten bebis? Mamma trodde att jag hade mössa på huvudet när jag föddes =)
  • 96) Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Något i stil med att det går bra att tala in ett meddelande, jag minns inte så noga.
  • 97) Vad har du i din väska? Plånbok, mobil, nycklar, lypsyl, kalender
  • 98) Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Pussar på Loke och Anders
  • 99) Vad har du att vara tacksam för? Allt! Att jag lever och jag är frisk
  • 100) Var hittade du den här listan? Blev utmanad av Hanna
Jag utmanar Anders, Sofia, Johanna och Linda

Kommentarer
Postat av: biig mamma

Vet du inte ens var din mamma är född? Om du vill veta så är jag född i Vänersborg.

2009-02-08 @ 11:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0