Tjänat pengar...

Seriöst!! Detta måste vara årets kallaste dag. och just idag hade jag inte tillgång till den stora bilen. Anders var tvungen att ha den till jobbet så jag fick så snällt packa på mig och barnen dom allra tjockaste och varmaste kläderna och traska bort till dagis. Hade det inte varit för det så hade jag inte stuckit ut näsan utanför dörren. Så jag får väl tacka Loke för att jag får mig lite motion idag även fast vädret är ruskigt kallt.

Man kan säga att jag tjänade lite pengar igår. Fick nämligen räkningar som jag korrigerade =)
Teleabonnemanget 3 går mig på nerverna. Har ju bråkat med dom under en längre tid och trodde att allt hade löst sig, tills jag fick räkningen. 250 kr för att jag hade fått nytt nummer. Fattade inget? Min säljare skulle ju ordna allting!! Men fick ringa kundtjänst (eftersom min säljare aldrig ringer upp) och där fick jag prata med en tjej som var jätte trevlig och hon tog bort dom 250 kr från räkningen. Det skulle inte jag betala.
Sen fick jag räkning från Telia, också där 250 kr som jag inte skulle betala. Fick nämligen erbjudande om att prova på Telia Mob Familj gratis i en månad och sedan lät dom det bara rulla på. Inte rätt! Så det ändrade dom.
Man kan säga att jag tjänat pengar =)
(Då kanske jag inte ska nämna dom 2000 kr jag brände på julklappar och kläder igår när jag och Linda shoppade).

Har även träffat på mitt första Tradera freak. Fick ett telefonsamtal i morse efter att jag lämnat ett negativt omdöme på honom. Jag betalde 52 kr i frakt, vilket inte var konstigt. Men när jag fick hem paketet så låg det i ett Envelope från DHL, som jag vet kostar 33 kr. Han förklarade det med att han hade en halv mil till servicepoint och tog då ut extra kostnad för busspengar. Då lämnade jag ett negativt omdöme för jag tycker inte att jag ska betala hans buss pengar. Så han ringde och sa att han då skulle lämna ett negativt omdöme på mig. Och det gjorde han också!!! Han skrev: Otrevlig, lögnaktig, varning för denna! Spärrad! Inspärrad!
Han kan ju inte vara riktigt klok!?
Efter ett tag kom det iallafall en förfrågan om ett återkallande om omdömet och jag accepterade faktiskt det.
Även fast jag inte tycker att jag har gjort fel. Det är ju inget kul att ha något sådant skrivet på sitt omdöme.

Nej! Nu är syrran här och håller mig sällskap. Hon ska med ut i kylan och hämta Loke.
Det är ju hennes fel att jag måste gå.

Ska hinna med och städa lite nu också. Allt går i ett hela tiden. Men jag gillar det!!

With love
Mia


Kommentarer
Postat av: Marika

Vilken jävla idiot... jag hade minsann fortsatt å bombaderat honom med negativ kritik... men det är ju jag det ;-)



Ha det gott!

Kram

2009-12-20 @ 22:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0