Skitväder!!!

Efter snö kommer det ju tö!!! Det kan man ju inte komma ifrån. Men att det ska vara blixthalka på trottoarerna det gillar jag inte!
Skulle ju vara redig idag och ta med Loke i vagnen och gå till dagis ( han gillar det jätte mycket) och dömm om min förvåning när jag kanar runt på trottoaren som en annan Bambi. Som nybliven mamma (6 veckor sedan) så uppskattade inte mitt bäcken och mina ljumskar detta. Men efter många "nästan" halkningar kom vi äntligen fram, i tid också (helt otroligt).
När jag hade stapplat mig hemåt igen tog jag fram Lokes hink och spade och gick bort till vår sandhög och fyllde hinken och sedan sandade jag trottoaren precis utanför oss. Man vill ju inte åka på en stämning om någon skulle halka. Vi har utgifter så det räcker ;)

Kände att det skulle vara skönt att komma in i värmen och sätta sig framför Grey´s med en kopp te men icke. Det är så mycket som ska göras hela tiden. Tvätten nere i källaren riktigt ropade på mig så det var lika bra att ta hand om den och när jag väl var färdig med det, jo då vaknade ju lillskiten så det finns ju liksom ingen tid över till att bara slappna av. Men ikväll ska jag ta mig tid! Anders jobbar så jag ska passa på att plocka undan allting innan Loke ska lägga sig så att när han väl somnat så är det bara för mig att sätta mig på den stora där bak och bara njuta av en bra film. Tog hem några från macken igår, hoppas att det är något som tilltalar mig.

Kommentarer
Postat av: Marika

Hej!



Jag tyckte det var dig jag åkte förbi i morses :-)

Jag har en liten sak till dej hemma som jag hittade i Antik affären i Vbg i går....



Kram

2009-12-04 @ 12:49:48
Postat av: proppan

sätta på den stora där baK? låter snuskigt

2009-12-04 @ 14:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0