Jag ser det snöar!!

Och det verkligen vräker ner stora blaffor!! Jag älskar det! Kan det bli bättre?
Jo då, det kan det. Det kan sluta att snöa nu så att det kan "spara" all snön till jul. Det vore det allra bästa.

Idag har det som sagt varit jätte kallt. Vi hade kört in BMW in garaget under natten och Anders var nog väldigt nervös imorse när jag skulle upp med bilen igen. Det är inte så gott om plats där nere i källaren där vårat garage ligger. Men allt gick bara bra så han behövde inte oroa sig, denna gången i varje fall ;)

Eftersom det var en alldeles vanlig torsdag så bjöd vi hem Kim, Hanna och lilla Ella på middag. =)
Det är så kul att kunna göra sånt på en vardag. Annars sparar man allting till helgerna och då hinner man inte med så mycket. Det är mycket roligare att sprida ut det lite grann tycker jag. Veckorna blir lite mer speciella då.
Vi bjöd på en fläskfilégryta och pressad potatis och det var nog uppskattat för maten tog slut. Det måste ju vara ett gott tecken. Tyvärr satt ju stackars Kim och petade ur alla champinjoner, och det var en hel del champinjoner om man säger så. Till efterrätt så serverade vi "Almondys" nya marängtårta med mjölkchokladöverdrag och jag tyckte att den var väldigt god.
Kvällen var lika trevlig som alltid och Ella blir bara sötare och gosigare. Hon var helmysig hela kvällen och hon skrattade jätte mycket. Härlig unge helt enkelt =)


Ella busade med Thor och drog av honom strumpan hela tiden.



Bägge mina pojkar sov.
Thor i sin babysitter och Loke uppe i sitt rum.

With love
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0