Första gången ...

... som jag var på en babyshower. Och det var Johanna som vi våldgästade. Enligt Johanna hade hon inte den blekaste att vi skulle komma men jag tror allt att hon hade något på känn. Jag menar, hur ofta går man omkring hemma och ser så himla fin ut om man bara ska göra "ingenting".

Johanna med "goa" magen

Vi var några stycken som samlades för att fika och leka lite lekar. Själv hade jag inte förstått att man skulle planerat någon lek men som tur var så skötte Hanna det fint.


Det fanns mycket gott att välja på.



Hanna och Sara har tagit plats
.


Fredriks syster Caroline var med och lekte lekar



Och sist öppnades det presenter.

Det var en hel trevlig eftermiddag och det var kul att träffa lite folk.

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh shit, värsta dubbelhakan! Men den passar ju bra till prinskorvsfingrarna haha

Kul att du kom och tack för presenterna kram

2009-12-09 @ 10:49:32
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0