En liten shoppingtur...

Jag var ganska så lycklig igår. Efter mycket tjöt och gnatande så gick Anders med på att åka till Ikea med mig. Vi behövde nya saker för att bygga ett nytt databord så jag kände att jag behövde lite hjälp.( Det var inte så svårt, det vi köpte till det var en bänkskiva och några ben). Men vi köpte allt lite till och när vi kommer att få upp allt tror jag att vi kommer att bli jätte nöjda. Det kommer att dyka upp lite bilder också när det blir färdigt.

En nöjd Anders tillsammans med Thor på Ikea.

(När detta kort tas har vi inte påbörjat inhandlingen)

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: maria

härligt med en utlfykt, :) hittade ni mycket roligt?! Vill oxå till Ikea,..hmm..undrar om Thomas vill dit!

2009-12-04 @ 10:17:49
URL: http://zigmagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0