Ännu ett julbak.

Jag och syrran bestämde oss för att mysa till det ordentligt. Så vi drog upp ärmarna och tog tag i julbaket inför lucia. Riktigt ensamma var vi ju inte, Loke var allt med och bakade pepparkakorna. Lussebullarna väntade vi med tills han hade somnat. Det var lättast så=)






Lussekatterna blev verkligen kanon goda.

Efter baket så slog vi in julklappar och planerade lite inför julafton då jag ska bjuda hela 16 personer på mat. Det blir en prövning som heter duga. Men det ska samtidigt bli väldigt roligt och väldigt mysigt.


Julklapparna skulle slås in.


Tur att jag fick hjälp.


Men jag måste ändå säga att det blir väldigt stökigt när man slår in julklappar.

With love
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0