Värsta kvällen

Ja det hade jag igår. Vilken magkatarr jag hade!!! Och eftersom jag redan tagit en "Losec Mups" tidigare på dagen så vågade jag inte ta en till så jag fick gå med smärtan hela kvällen. Och vilken smärta sen!! Det bränner ju så i halsen och  flera gånger fick jag ingen luft. Det gjorde ont att andas. Jag försökte lindra med bubbelvatten och ljummen mjölk. (inte tillsammans, utan var för sig =) men inget hjälpte. Det enda som vattnet resulterade i var att jag fick springa på toa 40 gånger i natt. Jag ringde till och med sjukvårsdupplysningen men fick inget direkt svar. Hon sa bara att man kan ta mer än en "Losec mups" om dagen men då måste man ha läkarenordnation på det. Så det hjälpte liksom inte igår kväll vid 22 tiden. Men som sagt, det släppte tillräckligt så att jag kunde sova.
Att gå på toaletten kan göra underverk ;)

With love
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0