Utflykt

Vädret var ju någorlunda fint när vi gav oss av i morse så vi bestämde att vi skulle åka ånglok från Anten till Gräfsnäs.
En liten utflykt bara.





Jag vet att jag är knäpp men jag tycker verkligen att dom här biljetterna är super fina.
Ska få ligga bland mina "shabby chic" grejer.


Vi var ju givetvis inte ensamma på vår lilla tur.


Roger var med


...och mamma var med.


Att titta ut genom fönstret när tåget körde i hög fart var nog det bästa på resan.



Väl framme i Gräfsnäs så åt vi på restaurangen och sen var det dags att titta på slottsruinen.


På hemvägen så åkte vi rälsbuss istället för ånglok och vi fick ju inte dom mest bekväma platserna. Jag och mamma satt på motorn och Roger och Anders fick stå upp. Men vi missade regnet iallafall =)
Efter denna lilla utflykt var jag helt slut. Behövde sova några timmar för att vila ryggen.

Kommentarer
Postat av: Marika

Vad mysigt med en liten utflykt. Har aldrig varit där med barnen så det kanske e på tiden :-)



Krya på dej å hoppas ryggen blir bättre.

Kram

2009-08-15 @ 21:32:18
Postat av: Maria

Åh va kul, det skulle Axel älska.. det måste vi testa på :)

2009-08-16 @ 11:45:38
URL: http://zigmagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0