Monstret

Hoppas att det lilla monstret som vaknat i vår lilla prins har somnat igen. Loke har varit omöjlig dom senaste dagar och bara gråtit och kasta sig själv och saker på golvet. Han tål inte att vi säger till honom och maten ligger inte kvar på hans  tallrik. Den ligger på golvet!!!
Men idag kände jag igen vår lilla goding igen. Han åt upp sin mat efter att han hade sovit och sen var vi ute i trädgården och lekte i sandlådan. Vi målade med kritor på uppfarten och sedan blåste vi såpbubblor som han sprang runt och jagade. Inga sura miner på hela dagen och det var så himla skönt. Det underlättar så mycket för mig och mitt humör.
Kan man ha sån tur att hans "trotsperiod" redan är över?
Tror inte det va?


With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej d e helloween jag pratar om

2009-08-20 @ 23:35:07
Postat av: Johanna H

Trotsen kommer du få leva med tills han flyttar hemifrån ;-) Bara att vänja sig.

Men det tär tyvärr väldigt mkt.

Kram

2009-08-21 @ 07:09:27
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0