Idag gör det ont!!!

Allt är jobbigt idag!!
 Jag vet att jag klagar och gnäller men till vem kan jag göra det om jag inte kan skriva av mig på bloggen? Anders orkar ju inte lyssna på mig hela tiden, den stackarn.
Men idag får jag knappt röra mig för honom.
Någon mat fick jag inte laga och han hämtar allting utan att jag ens behöver fråga. Ganska så skönt faktiskt =)
 Saken är den att den gör ont i ryggen, ner i skinkan, under skinkorna och i magen.
SÅ sängliggandes får det bli resten av kvällen.
Lite pizza kommer nog att få slinka ner i våra magar senare under kvällen.

Kommentarer
Postat av: proppan

lite fniss här och där men jag ä nog jävligt svårroad tror jag.

spel imorrn

2009-08-14 @ 21:15:28
Postat av: Maria

hm.. jag har hört att det är många som inte är nöjda med mvc här i Grp.. .men än så länge så går det bra, förrutom med vik.. Märta.. vi har hamnat i luven på varandra några gånger!



Det gick bra förra gången.. blev sjukskriven halvtid. i 2 månader..så vi får se!

2009-08-14 @ 21:16:14
URL: http://zigmagirl.blogg.se/
Postat av: proppan

hur gjore man sånnadär namnlänkar i sina inlägg i loggen nu igen? skit att du ska må så dåligt ;(

2009-08-15 @ 14:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0