En HEL dag

Jag är redigt trött just nu och har ganska så ont men det var det värt. Har haft jätte skoj!! Har varit med Charlotta i butiken och det var verkligen roligt att få se hur imponerade alla blev när dom kom in. Charlotta fick jätte mycket kommentarer och sålde en hel del så jag hoppas verkligen att det kommer att hålla i sig. Det är hon värd min vän. Att hon äntligen har hittat sitt kall och får göra något som hon verkligen är bra på. Det är toppen!!!

Skulle cykla och hämta Loke, han var hos mamma och Roger medan jag var borta, och då högg det till i magen. Det låser sig på något vis, går inte att beskriva riktigt förutom att det är ren smärta. Det håller i sig ganska så länge också men får man bara vilat en stund så går det bättre. Hemvägen var det inga problem.

Så nu ska jag bara ta det lugnt. Hade tänkt kolla på en film och virka lite men jag hoppar nog över det idag. Det får bli lite roligt tv-spel och ett glas juice. Det är vad jag orkar med just nu.
Målning och slipning får komma i andra hand (det går ju inte ifrån mig om man säger så  =)
Har faktiskt satt på en tvätt men det är ju inte den delen som är svårast. Det är ju att hänga upp allting!! Så Anders får allt hjälpa mig när han kommer från jobbet.

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: maria

Ta det lugnt, vila det du kan.. :)



Såg att ni var ute i trädgården och härjade oxå!! va duktiga ni är.. själv så orkar jag inget!!!

2009-08-12 @ 20:56:48
URL: http://zigmagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0