Då så, nu smäller det!

Min vän Charlotta öppnar sin butik imorgon. Kommer att bli så himla kul för henne, och givetvis för mig med. Älskar att stå i butik och prata med kunderna och slå in på kassan. Nu är väl kanske inte rätt tillfälle för mig att hjälpa till eftersom jag är sjukskriven men så fort jag är bättre så kommer jag att finnas till hands för henne.
Här kommer lite bilder från hennes butik.


Ett av borden


Dessa buketter är av konstgjorda blommor. Urfina!!


Min vän Charlotta


Barnavdelningen


Lavendel, troligen min nya favvo blomma


Baksidan av butiken


Charlotta, butiksägare


Dessa underbara rosor!! (Dessa håller länge, mycket länge =)


Konstgjorda arrangemang


Charlotta i sin barnkammare

Detta är ju bara en liten del av allt som finns. Har inte fått några bilder på alla fina smycken. Hon har både egen designat, SNÖ och Pilgrim.
Sedan finns det ju alla möjliga tänkbara saker till alla som gillar scrapbooking.

Hoppas nu att det kommer att gå toppen för hennes del. Imorgon är iallafall starten!!! TJohooo!

Kommentarer
Postat av: Johanna H

Men vart ligger butiken då? =)

2009-08-10 @ 21:01:00
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0