Att jag inte lär mig...

Ibland kan jag känna att jag kanske har överdrivit lite, det här med sjukskrivningen alltså.
 Har jag så ont egentligen? Jag mår ju ganska bra nu?
 Och så tror jag just det, att allt är bra och går iväg och handlar tex.
 Men jag kommer ner på jorden ganska så fort igen.
Vi bor ungefär 100 steg från Ica och inte ens det klarar jag av utan att känna av smärtan.
 Så jag måste lära mig att jag inte överdriver.
Jag bör vara försiktig!!
Men jag glömmer av hur ont jag får när jag väl får ont.

Jag tog med mig Loke i vagnen förut på en promenad. Vi gick och hälsade på hemma hos Marika och alla barnen. Kan säga att den promenaden tog alldeles för lång tid för den korta sträckan det egentligen är. Men jag kunde verkligen inte gå snabbare. Efter det fick jag ta mig en vila på ungefär 2 timmar innan jag kände att jag klarade av att gå hem igen. Jag är verkligen inte i form!!! Hemvägen gick betydligt snabbare än dit vägen iallfall. Hade en liten kille som skulle gå själv och även köra vagnen. Och det gick verkligen jätte bra men som sagt, han höll ett högt tempo lillkillen. Så när vi väl kom hem var det bara att snabbduscha Loke och lägga honom. Han somnade på 2 röda. Själv orkade jag inte göra något mer så jag poppade lite popcorn och slog mig ner i soffan och såg klart "Djävulen bär Prada". (Konstigt att man har popcorn överallt efter att man har ätit det)

Magkatarr och sura uppstötningar har dominerat min dag idag. Det vill inte släppa och det gör ju så satans ont!!!!

With Love
Mia

Kommentarer
Postat av: proppan

Vill du hitta på nåt stillsamt i veckan så hör av dig..kan alla dagr utom fredag som jag vet =) kram

2009-08-25 @ 23:33:10
URL: http://livetilillabyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0