Skärtorsdag!

När man väl har bestämt sig för något och känner sig mycket nöjd med det är det himla svårt att bara börja tänka i dom gamla banorna igen. Att gå tillbaka till det som var och bara vara jätte glad åt det. Ni som vet, förstår vad jag pratar om.
Till er andra, ja ni får väl veta tids nog.


Har nog inte riktigt förstått att det bara är två dagar kvar till JÄTTE kalas och fest. Har ju varit ledig hela veckan och trott att jag har all tid i världen. Men riktigt så bra är det ju inte. Linda var här igår och hjälpte mig att göra Jansons frestelse och köttbullar till påskbordet. Sen gjorde vi lite kola också. Det är alltid gott med lite hemgjort godis.
Förberedelserna inför festen har liksom kommit i skymundan men lite bål, snacks och tårta kommer det att bli iallafall. Vi kommer nog bli ett härligt gäng på 16 personer. Hoppas verkligen att det blir härligt väder så att vi kan använda oss av altanen.

Nu ska jag försöka passa på att vila lite, Vilden sover förhoppningsvis en stund till. =)

Kommentarer
Postat av: proppan

Jag kommer o dricker vin iaf ;) som vanligt! Köss

2009-04-09 @ 19:55:46
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0