"Mord med guldkant"

Jag älskar ju verkligen Nora Roberts böcker!! Men denna boken "Mord med guldkant" är skriven utav J.D. Robb. Men det är också Nora Roberts! Fast hon skriver under annat namn! Hon använder det namnet när hon skriver om huvudpersonen Eve Dallas. Så det förklarar varför jag tycker så himla mycket om dessa böcker också.
Detta är andra boken om Eve Dallas och hennes stilige pojkvän Roarke. Det utspelar sig i framtiden typ( år 2050) så det är en del sci-fi i boken. Eve Dallas är en kriminalinspektör och man får följa med och se hur hon löser massor av mord.
Ja alltså denna boken var kanon. Kunde verkligen inte lägga ifrån mig den.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är det man brukar skoja om att man gör... men det är mest som en lektion i "förlossningslära" skulle jag vilja säga... ganska lärorikt!

2009-04-30 @ 15:45:10
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0