Fredag 17/4 - 09

Finns det något bättre än att äta ute? Nu menar jag inte på restaurang, i och för sig är det också gott, men ute UTE. Att sitta på altanen när det är härligt väder eller vara ute i skogen och grilla. Maten smakcar så mycket mer när man avnjuter den ute. Så det är vad jag ska göra nu. Äta min frukost på altanen. =)

Hade lite mer kalas i onsdags. Glömde ju nästan av att det var då jag fyllde år eftersom jag haft kalas tidigare. Men jag fick mera bra grejer. Jag fick lite blommor till mina fönster och jag fick lotter. Som jag vann 160 kr på, så det är bara till att inkassera lite nya lotter (hoppas ju på storvinst). Jag fick två stycken vita Mine - tallrikar. Älskar verkligen dom! Nu har jag så många så att jag kan använda dom på nästa bjudning.
Nu till det bästa. Utav Anders fick jag nämligen VÄNNER - BOXEN!! Har haft den tidigare men sålde den till syrran för att det tog så mycket plats. Det var under den tiden då en säsong bestod av 3 stycken DVD-fodral. Det finns ju 10 stycken säsonger så då förstår ni nog hur mycket plasts det tog. Nu har dom iallafall komprimerat den rejält och den är hur läcker som helst. Jag känner mig hel igen!! Har saknat mina avsnitt!! Tack Älskling!!!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jajemän, ute är bästa stället att äta! Förutom när man är omgiven av getingar förstås, men de har nog inte vaknat riktigt än.

2009-04-17 @ 16:30:41
URL: http://hyunmee.se
Postat av: proppan

va kostar den boxen?

2009-04-18 @ 18:21:36
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0